Datele de identificare ale YACASA SRL
(se citește Iac’așa)
- Sediu social: Str. Sf. Maria 95, Barnova – Iasi
- CUI: 50261800, J22/2068/2024
- Banca Transilvania: RO06BTRLRONCRT0CS8282701
1. MODALITATI DE ACHIZITIONARE A PRODUSELOR. COMANDA
- Clientul poate inregistra comenzi pe site, adaugand produsele sau serviciile dorite in cosul de cumparaturi si urmand pasii de finalizare a comenzii sau prin asistenta telefonica apeland numarul de telefon afisat pe pagina site-ului (tarif normal).
- In cazul in care produsele au fost adaugate in cosul de cumparaturi, fara finalizarea comenzii, acest lucru nu atrage dupa sine si rezervarea acestora.
- E-mailul primit automat de catre Client, imediat dupa efectuarea comenzii are rol de informare si nu reprezinta confirmarea Comenzii. Aceasta notificare se face electronic via e-mail in mod automat iar Contractul se considera incheiat intre Yacasa si Client in momentul primirii de catre Client de la Yacasa, prin intermediul postei electronice si/sau telefonic a notificarii de confirmare a Comenzii
- Veţi primi o informare de la noi prin care se confirmă primirea comenzii dumneavoastră („Confirmarea comenzii”). Vă rugăm să reţineţi că acest lucru nu înseamnă că o comandă a fost acceptată, deoarece comanda dumneavoastră constituie o cerere pe care o faceţi cu privire la cumpărarea unuia sau a mai multor produse sau servici. Toate comenzile sunt supuse acceptării de către noi, iar noi vom confirma acceptarea trimiţând o informare de confirmare a comenzii. Un tichet electronic cu detaliile comenzii dumneavoastră va fi atașat la Confirmarea de expediere („Tichetul electronic”). Contractul dintre noi privind cumpărarea unui produs („Contractul”) se încheie numai atunci când vă trimitem Confirmarea de expediere.
- Nu avem obligaţia de a vă livra niciun alt produs care nu a fost comandat, până când nu este confirmată expedierea produsului respectiv printr-o Confirmare de expediere.
2. PRETUL PRODUSELOR. MODALITATI DE PLATA
- Toate preturile produselor sunt exprimate in lei, nu contin TVA (societatea nu este platitoare de TVA) si sunt valabile in momentul comandarii lor. Preturile afisate nu contin taxa de transport.
- la produsele care au deja reduceri nu se pot cumula sau aplica alte reduceri.
- Platile facute online sunt securizate, toate datele inserate fiind protejate.
3. INFORMATII DESPRE LIVRARE
- Livrarea produselor se va face prin intermediul firmelor de curierat agreate iar costul transportului va fi adaugat la valoarea produselor. Se va percepe o taxa unica de transport in valoare de 15 lei pentru livrarea la usa si 10 lei pentru livrarea intr-un easy box de proximitate.
4. DREPTUL DE RETRAGERE
- Dispozitiile prevazute mai jos sunt aplicabile DOAR persoanelor fizice denumite ’’Client’’. Prezentele conditii nu sunt aplicabile persoanelor juridice.
- Clientul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile – exceptie fac produsele si serviciile in a caror comunicare comerciala este mentionata o alta perioada – de la primirea produsului (data chitantei primita de la firma de curierat / data trimiterii coletului catre Yacasa SRL). Clientul va suporta costul legat de returnarea produselor (daca acestea sunt returnate prin curierat). Clientul, inainte de expirarea perioadei de returnare (14 zile), trebuie sa informeze Yacsa SRL cu privire la decizia sa de returnare, prin una din urmatoarele variante:
- de a folosi modelul de formular de contact.
- de a face orice alta declaratie neechivoca in care isi exprima decizia de retragere din contract.
- IN CAZUL DEPASIRII TERMENULUI DE 14 ZILE, CLIENTUL ISI PIERDE DREPTUL DE A RETURNA PRODUSUL (DE A SE RETRAGE DIN CONTRACT).
- Termenul de testare returnare este de 14 zile (exceptie fac serviciile sau produsele in a caror comunicare comerciala este mentionata o alta perioada). Returnarea produselor se face prin orice firma de curierat (achitand taxa de trimitere colet), la adresa: Loc. Barnova, Com. Barnova, Str. Sf. Maria 95, Jud. Iasi. In cazul in care returnati produsele in vederea restituirii contravalorii trebuie sa returnati si eventualele cadouri primite. Coletul (inclusiv eventualele cadouri) va fi returnat insotit de documentele prevazute la lit. a) sau b) de mai sus, copie carte de identitate, factura si chitanta original, sau de copii ale acestor documente. Produsele vor fi returnate in starea lor originala (produsul trebuie sa fie protejat pe toata durata transportului de la client pana la livrarea la sediul Yacasa SRL. Clientul are obligatia sa returneze produsul exact in forma in care l-a primit, in caz contrar Yacasa SRL NU va restitui contravaloarea produsului in cauza. Termenul de returnare a contravalorii produselor returnate este de 14 de zile de la receptionarea coletului de catre Yacasa SRL, in baza O.U.G. 34/2014. In cazul in care coletul nu este insotit de copii ale actelor cat si de toate partile componente ale produsului, Yacasa SRL NU isi asuma nici o responsbilitate privind returnarea banilor sau solutionarea problemei reclamate. Putem amana rambursarea pana la data la care primim inapoi produsele. Yacasa SRL va proceda la distrugerea produselor returnate incomplet in termen de 90 de zile de la data receptionarii produselor respective, fara a a avea nici o alta obligatie fata de client (returnarea contravalorii produselor sau restituirea produsului primit de la client).
! Consumatorul poate solicita returul de produse in urmatoarele cazuri:- a) Produsul livrat nu corespunde specificatiilor de pe site – Clientul poate solicita returnarea contravalorii sau inlocuirea acestuia;
- b) Produs livrat deteriorat – recomandam clientilor sa refuze receptionarea coletelor care prezinta deteriorari vizibile. Pentru a dovedi faptul ca produsele au fost livrate deteriorate, coletul poate fi fotografiat si se poate intocmi un proces verbal impreuna cu agentul firmei de curierat in care va fi mentionata starea coletului in momentul livrarii. Riscul de pierdere sau de deteriorare a produselor va este transferat integral in momentul in care intrati in posesia produsului. Orice reclamatie ulterioare nu va fi luata in considerare.
- c) Produs lipsa din colet – in cazul in care consumatorul nu intra in posesia tuturor produselor comandate, este necesar sa ne sesizeze folosind formularul de la adresa sau prin e-mail la adresa yacasadebine@gmail.com, in termen de maxim 72 ore de la receptionarea coletului. Orice reclamatie ulterioara nu va fi luata in considerare.
- Personalul Yacasa SRL nu se deplaseaza la domiciliul clientului pentru ridicarea produselor.
- Politica de retur mai sus mentionata se aplica doar produselor comandate online pe site-ul www.yacasa.ro si au fost receptionate de catre consumator in urma transportului prin curier. Politica de retur mai sus mentionata nu se aplica in cazul serviciilor.
- Care sunt situaţiile/produsele neramursabile?
Nu se acordă rambursare pentru produsele care prezintă urme de exploatare sau întreţinere necorespunzătoare/ incorectă a produsului: rupturi, mazgalituri sau inscrisuri de orice natura, murdare sau ude.
- Sesizarile/Sugestiile privind produsele/serviciile noastre se pot face utilizand formularul de contact sau prin e-mail către adresa yacasadebine@gmail.com.
Ne angajăm ca în termen de maxim 48 ore să primiți un răspuns privind sugestia/sesizarea dumneavoastră. Toate sesizarile/sugestiile dumneavoastra sunt foarte importante pentru noi si de fiecare data vom dispune toate masurile necesare pentru solutionarea acestora intr-un mod amiabil. - Te rugăm să verifici integritatea fizica a coletelor în momentul în care le primești de la firma de curierat în prezența curierului și, în cazul în care vreunul dintre colete este deteriorat, să soliciți întocmirea unui proces verbal de constatare a daunelor dacă și produsele din acest colet prezintă urme de deteriorare. Orice reclamație ulterioară nu va fi luată în considerare.
5. FORTA MAJORA SI CAZUL FORTUIT
- Yacasa SRL nu este raspunzatoare de neexecutarea la termen si/sau de executarea necorespunzatoare a oricarei obligatii care ii revine daca aceasta a fost cauzata de forta majora sau de caz fortuit. Forta majora este orice eveniment extern, imprevizibil, absolut invincibil şi inevitabil. Cazul fortuit este un eveniment care nu poate fi prevazut si nici impiedicat de catre Yacasa SRL.
6. DISFUNCTIONALITATI ALE SITE-ULUI
- Informatiile continute de acest site sunt doar in scopuri de informare. Informatiile sunt furnizate de Yacasa SRL si, in pofida faptului ca incercam sa publicam informatii actualizate si corecte, nu garantam si nu ne asumam responsabilitatea in ceea ce priveste: acuratetea, fiabilitatea, integritatea, compatibilitatea sau disponibilitatea si functionalitatea online a site-ului in termini de: continut, informatii, produse, servicii sau grafica. Orice act (de incredere) care se bazeaza pe astfel de informatii este prin urmare asumat de catre utilizator. Yacasa SRL isi rezerva dreptul de a dezactiva paginile web si a intrerupe activitatea magazinelor on-line din motive tehnice, de mentenanta si intretinere. In ciuda celor mai bune eforturi, exista sansa ca un numar mic de produse din catalogul nostru sa nu afiseze pretul corect. In cazul in care un articol este vandut la un pret incorect, vom face tot ce ne sta in putinta – in limita posibilitatilor tehnice – de a va contacta inainte pentru a va oferi informatii cu privire la procesul de expediere sau va vom anula comanda, caz in care veti fi notificati.
Totodata, nu vom fi raspunzatori pentru orice pierderi sau daune, directe, indirecte sau contextuale , care apar drept consecinta sau au legatura cu utilizarea si functionalitatile site-ului. In plus, in masura permisa de legislatia in vigoare, noi (inclusiv, filialele, afiliatii, partenerii, agentii, directorii si angajatii) nu suntem raspunzatori pentru niciun fel de daune sau pierderi (inclusiv, dar fara a se limita la: pierderi de bani, reputatie, profit, sau alte pierderi intangibile sau orice daune speciale, indirecte, sau contextuale) care rezulta direct sau indirect din:- utilizarea eronata a paginilor de web si / sau serviciile noastre;
- preturile afisate, transport sau alte servicii;
- intarzieri sau intreruperi ale site-urilor noastre;
- virusi sau alte programe malware obtinute prin accesarea sau conectarea la site-ul nostru;
- erori, bug-uri sau inexactitati de orice fel in serviciile noastre, informatii, sau produse;
- deteriorarea dispozitivului hardware de la utilizarea oricarora dintre serviciile noastre;
- continutul, actiunile sau inactiunile unor terte parti.
7. CARACTERISTICI ALE VÂNZĂRII ONLINE
Prin utilizarea Site-ului şi, după caz, înregistrarea unei Comenzi pe Site, Clientul acceptă şi este de acord cu forma de comunicare la distanţă prin care Vânzătorul își derulează operațiunile.
Toate elementele folosite pentru descrierea Produselor (cum ar fi, dar nu limitat la, imagini statice ori dinamice, text descriptiv, prezentări grafice ori video) nu reprezintă o obligaţie contractuală din partea Vânzătorului, acestea fiind utilizate exclusiv cu titlu de prezentare şi informare. Din acest motiv, vă solicităm ca înainte de efectuarea unei Comenzi, să verificaţi cu atenţie caracteristicile Produsului astfel cum apar prezentate pe Site.
Yacasa depune toate diligenţele pentru asigurarea corectitudinii şi completitudinii datelor şi informaţiilor publicate pe Site, inclusiv cu privire la descrierea Produselor, precum și preţurile indicate. Cu toate acestea, persoanele care utilizează acest Site sunt informate cu privire la posibilitatea apariţiei unor erori. În măsura în care se constată că eroarea a afectat sau, după caz, influențat o Comandă sau Contractul încheiat, Yacasa va informa Clientul în cel mai scurt timp posibil în vederea reconfirmării Comenzii/a valabilităţii Contractului sau, eventual, anularea acesteia/acestuia.
Produsele ce fac obiectul vânzării în cadrul unei promoţii sau campanii de orice tip se vor supune şi termenelor şi condiţiilor aplicabile respectivei campanii sau promoţii şi care va fi anunţată în mod corespunzător în prealabil. Clienţii sunt rugaţi să citească termenii şi condiţiile aplicabile unei anumite campanii sau promoţii înainte de efectuarea unei Comenzi cu privire la Produse care fac parte din respectiva campanie sau promoţie.
Pentru motive justificate (cum ar fi, dar nelimitat la, lipsa din stoc a unor Produse), Vânzătorul își rezervă dreptul de a modifica tipul ori cantitatea Produselor din Comandă. Într-o astfel de situaţie Clientul va fi de îndată înştiinţat cu privire la modificarea intervenită şi va avea dreptul de a accepta noile caracteristici ale Produselor care fac obiectul Comenzii ori de a le refuza, caz în care Comanda se consideră anulată, iar părţile vor fi puse în situaţia anterioară emiterii Comenzii (inclusiv returnarea oricăror sume încasate, după caz), fără ca Vânzătorul să fie ţinut răspunzător pentru orice prejudicii suferite de Client.
Utilizatorii acestui Site sunt de asemenea informaţi asupra faptului că unele Produse comercializate prin intermediul Site-ului, precum şi unele promoţii/campanii desfăşurate nu sunt în mod necesar disponibile în magazinele fizice şi invers. Yacasa SRL are dreptul de a modifica oferta de Produse, preţurile şi promoţiile/campaniile de pe Site sau din magazinele sale.
Accesarea acestui Site se realizează pe riscul propriu al utilizatorului, Yacasa nefiind în niciun fel răspunzătoare pentru orice prejudicii directe sau indirecte determinate de accesarea Site-ului sau ca urmare a efectuării/finalizării unei Comenzi sau oricărei utilizări a datelor şi informațiilor de pe acest Site.