Winetastic -strategie de comunicare, revistă

Tururi ghidate pe la crame cu VINo-ncoa!

by Yacaşa
0 comments

Winetastic este un concept care îmbină experiența unui tur ghidat la crame și a atracțiilor semnificative din zocă cu experiența degustării vinurilor. Inițiatorul proiectului este George Băbuță, ghid de turism și maestru în ale vinurilor cu atestat de WSET (nivel 2).

Proiectul a pornit cu un portofoliu de 6 crame care se vizitează în decurusul unei zile: Gramma, Averești, Strunga, Cotnari, Mimi și Cricova. Portofoliul este în expansiune, atât în ceea ce privește complexitatea și tematica tururilor, cât și diversitatea obiectivelor și numărul de turiști pe tur (de la 8 la 140 de persoane în mai puțin de un an!).

Ce s-a lucrat, ce s-a realizat:

  • naming și branding: cu numele au venit George și Jeanina Băbuță iar identitatea vizuală a fost realizată de Mădălina Bejan Ojiga.
  • site winetastic.ro – realizat cu sprijinul lui Daniel Diaconu.
  • strategia de comunicare, postările și textele din social media – subsemnata.
  • strategia de comunicare prin intermediul evenimentelor de profil din Iași – subsemnata.
  • revista Winetastic – structura, grafică, texte și prepress – subsemnata.

 

 

You may also like

Leave a Comment