Despre Winetastic și proiectul la care am lucrat împreună ți-am mai povestit.
Acum este depre revistă:
- format A5, 24 de pagini, pe suport glossy, cu dublu rol: pentru răsfoit, de citit când stai și aștepti undeva sau la hotel (pentru că are articole interesante) și de prezentare a ofertei pentru tururile standard pe care Winetastic le are listate pe site, social media și alte platforme cu profil turistic.
- realizată de subsemnata 100%, de la T0 până la recepția printurilor și distribuirea în cadrul evenimentelor de profil.
- timp scurs între T0 și T trimitere gafică la tipografie: 18 zile calendaristice.
- buget concept: 3000 lei
Așadar, pentru un buget de promovare de cca 3 lei/ potențial client (ne raportăm la un eșantion începând de la 2500 de persoane din publicul țintă), dacă se ajunge la o conversie de 1/50 (depinde foarte mult de distribuție), investiția se poate recupera după distribuția a 25% din evectivul de materiale.
Este foarte important ca înainte de a demara conceptul să fie fixate foarte clar obiectivele acestui material, dincolo de continut și distribuție, cu accent pe bugetul alocat și rata de recuperare a investiției + integrarea materialului într-o campanie p termen lung.
O altă variantă de recuperare a investiției poate fi vânzarea de spațiu publicitar în cadrul revistelor sau bartere pentru facilitarea distribuției către un public foarte bine nișat. De bună-seamă noi am jucat această carte iar beneficiile au fost notabile pentru toată lumea.