48
1. INFORMATII DESPRE LIVRARE
- Livrarea produselor se va face prin intermediul firmelor de curierat agreate iar costul transportului va fi adaugat la valoarea produselor. Se va percepe o taxa unica de transport in valoare de 15 lei pentru livrarea la usa si 10 lei pentru livrarea intr-un easy box de proximitate.
2. DREPTUL DE RETRAGERE
- Dispozitiile prevazute mai jos sunt aplicabile DOAR persoanelor fizice denumite ’’Client’’. Prezentele conditii nu sunt aplicabile persoanelor juridice.
- Clientul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile – exceptie fac produsele si serviciile in a caror comunicare comerciala este mentionata o alta perioada – de la primirea produsului (data chitantei primita de la firma de curierat / data trimiterii coletului catre Yacasa SRL). Clientul va suporta costul legat de returnarea produselor (daca acestea sunt returnate prin curierat). Clientul, inainte de expirarea perioadei de returnare (14 zile), trebuie sa informeze Yacsa SRL cu privire la decizia sa de returnare, prin una din urmatoarele variante:
- de a folosi modelul de formular de contact.
- de a face orice alta declaratie neechivoca in care isi exprima decizia de retragere din contract.
- IN CAZUL DEPASIRII TERMENULUI DE 14 ZILE, CLIENTUL ISI PIERDE DREPTUL DE A RETURNA PRODUSUL (DE A SE RETRAGE DIN CONTRACT).
- Termenul de testare returnare este de 14 zile (exceptie fac serviciile sau produsele in a caror comunicare comerciala este mentionata o alta perioada). Returnarea produselor se face prin orice firma de curierat (achitand taxa de trimitere colet), la adresa: Loc. Barnova, Com. Barnova, Str. Sf. Maria 95, Jud. Iasi. In cazul in care returnati produsele in vederea restituirii contravalorii trebuie sa returnati si eventualele cadouri primite. Coletul (inclusiv eventualele cadouri) va fi returnat insotit de documentele prevazute la lit. a) sau b) de mai sus, copie carte de identitate, factura si chitanta original, sau de copii ale acestor documente. Produsele vor fi returnate in starea lor originala (produsul trebuie sa fie protejat pe toata durata transportului de la client pana la livrarea la sediul Yacasa SRL. Clientul are obligatia sa returneze produsul exact in forma in care l-a primit, in caz contrar Yacasa SRL NU va restitui contravaloarea produsului in cauza. Termenul de returnare a contravalorii produselor returnate este de 14 de zile de la receptionarea coletului de catre Yacasa SRL, in baza O.U.G. 34/2014. In cazul in care coletul nu este insotit de copii ale actelor cat si de toate partile componente ale produsului, Yacasa SRL NU isi asuma nici o responsbilitate privind returnarea banilor sau solutionarea problemei reclamate. Putem amana rambursarea pana la data la care primim inapoi produsele. Yacasa SRL va proceda la distrugerea produselor returnate incomplet in termen de 90 de zile de la data receptionarii produselor respective, fara a a avea nici o alta obligatie fata de client (returnarea contravalorii produselor sau restituirea produsului primit de la client).
! Consumatorul poate solicita returul de produse in urmatoarele cazuri:- a) Produsul livrat nu corespunde specificatiilor de pe site – Clientul poate solicita returnarea contravalorii sau inlocuirea acestuia;
- b) Produs livrat deteriorat – recomandam clientilor sa refuze receptionarea coletelor care prezinta deteriorari vizibile. Pentru a dovedi faptul ca produsele au fost livrate deteriorate, coletul poate fi fotografiat si se poate intocmi un proces verbal impreuna cu agentul firmei de curierat in care va fi mentionata starea coletului in momentul livrarii. Riscul de pierdere sau de deteriorare a produselor va este transferat integral in momentul in care intrati in posesia produsului. Orice reclamatie ulterioare nu va fi luata in considerare.
- c) Produs lipsa din colet – in cazul in care consumatorul nu intra in posesia tuturor produselor comandate, este necesar sa ne sesizeze folosind formularul de la adresa sau prin e-mail la adresa yacasadebine@gmail.com, in termen de maxim 72 ore de la receptionarea coletului. Orice reclamatie ulterioara nu va fi luata in considerare.
- Personalul Yacasa SRL nu se deplaseaza la domiciliul clientului pentru ridicarea produselor.
- Politica de retur mai sus mentionata se aplica doar produselor comandate online pe site-ul www.yacasa.ro si au fost receptionate de catre consumator in urma transportului prin curier. Politica de retur mai sus mentionata nu se aplica in cazul serviciilor.
- Care sunt situaţiile/produsele neramursabile?
Nu se acordă rambursare pentru produsele care prezintă urme de exploatare sau întreţinere necorespunzătoare/ incorectă a produsului: rupturi, mazgalituri sau inscrisuri de orice natura, murdare sau ude.
- Sesizarile/Sugestiile privind produsele/serviciile noastre se pot face utilizand formularul de contact sau prin e-mail către adresa yacasadebine@gmail.com.
Ne angajăm ca în termen de maxim 48 ore să primiți un răspuns privind sugestia/sesizarea dumneavoastră. Toate sesizarile/sugestiile dumneavoastra sunt foarte importante pentru noi si de fiecare data vom dispune toate masurile necesare pentru solutionarea acestora intr-un mod amiabil. - Te rugăm să verifici integritatea fizica a coletelor în momentul în care le primești de la firma de curierat în prezența curierului și, în cazul în care vreunul dintre colete este deteriorat, să soliciți întocmirea unui proces verbal de constatare a daunelor dacă și produsele din acest colet prezintă urme de deteriorare. Orice reclamație ulterioară nu va fi luată în considerare.
3. FORTA MAJORA SI CAZUL FORTUIT
- Yacasa SRL nu este raspunzatoare de neexecutarea la termen si/sau de executarea necorespunzatoare a oricarei obligatii care ii revine daca aceasta a fost cauzata de forta majora sau de caz fortuit. Forta majora este orice eveniment extern, imprevizibil, absolut invincibil şi inevitabil. Cazul fortuit este un eveniment care nu poate fi prevazut si nici impiedicat de catre Yacasa SRL.